Dostupné projekty

Aktuálně důležité budovy

Budovy vylepšení Materiál Úroveň Poznámky
Pila 20 jednotek 1 Navýšení produkce dřeva z dané oblasti o 50% základní produkce
Lom 20 jednotek 1 Navýšení produkce kamene z dané oblasti o 50% základní produkce
Lovecký srub 20 jednotek 1 Navýšení produkce jídla lovem z dané oblasti o 1
Rybárna 20 jednotek 1 Navýšení produkce jídla rybolovem z dané oblasti o 1
Farma 20 jednotek 1 Navýšení produkce jídla farmařením z dané oblasti o 1
Traffika 30 jednotek 2 Hráči mají +2 k prvnímu nebojovému hodu každou sessionu (pokud mají přístup k traffi).
Sběrná stanice 20 jednotek 1 Zvyšuje přísun součástek z dané oblasti polárce za období o 50%. Zlepšuje maximální úroveň součástek, které lze získát z dlouhodobé akce Shánění součástek o 1.
Sýpka 25 jednotek 2 Umožňuje skladování přebytečného jídla až do maxima, které je rovno aktuální základní měsíční spotřebě osady
Truhlářství 30 jednotek 2 Vyžaduje alespoň 1x postavenou Pilu. Zvyšuje infrastrukturu o 1. Umožňuje stavbu budov nad 5. úroveň.
Mlýn 40 jednotek 3 Zvyšuje produkci jídla všech farem v okolí o 1.
Mistr lovčí 40 jednotek 3 Zvyšuje produkci jídla všech loveckých srubů v okolí o 1.
Sanatorium 50 jednotek 3 Umožňuje léčbu Šílenství namísto Lingering Efektu v rámci dlouhodobé akce Odpočinek.
Komunitní škola 60 jednotek 4 Každé dlouhodobé období se automaticky uskuteční jedna dlouhodobá akce ve prospěch města
Amfiteátr 25 jednotek 3 Zvyšuje atraktivitu města o 1. Odemyká další Kulturní budovy.
Úřad 30 jednotek 3 Umožňuje generování Bohatství Polárce skrze daně. Odemyká další Ekonomické budovy.
Věž zvědů 40 jednotek 3 U obyčejných útoků na Polárku varuje dopředu - umožňuje připravit obranu. U skrytých nepřátel snižuje šanci nečekaného útoku - ten dává útočníkovi extra první útok
Žalář 30 jednotek 3 Snižuje kriminalitu
Velitelství Hlídky 60 jednotek 4 Při střetech/bojích na území Polárky je podpora členů Hlídky vždy k dispozici
Radnice 50 jednotek 4 Odemyká novou dlouhobou akci: Přednést návrh Radě, která spustí hlasování o novém nařízení nebo změně ve fungování města. Stejné právo je tímto dáno i běžným občanům Polárky. Odemyká další budovy pro správu města.
Antimagické pole 15 jednotek + 50 součástek 4 Instalace vytvoří antimagickou zónu, dostatečně velikou pro zbudování malého tábora.
Banka 60 jednotek + 25 součástek 4 Umožňuje půjčování duhovek s úrokem 20% /období. Umožňuje ukládání peněz s výnosem 10% / celé období. Bohatství nemůže být ukradeno při útoku na město.
Městské služby 50 jednotek 4 Konzumuje 1 Bohatství každé období. Dohlížecí a nápomocný aparát, v jehož kompetenci jsou např. sociální služby, obchodní inspekce, údržba cest, úklid apod. Zvyšuje hranici, kdy následkem kriminality ubývá Bohatství (z 5 na 8). Zvyšuje atraktivitu o 1.
Aukce 50 jednotek 4 Umožňuje nákup Kuriozit, uměleckých děl a jiných unikátních předmětů. 1 předmět k dispozici každou session. Zvyšuje Bohatství o 1.
Síň Vynálezců 60 + 50 součástek 4 Umožňuje nákup artefaktů. Pravidelně produkuje Automatony a vynálezy, které zvyšují technologickou vyspělost a produktivitu Polárky.
Teleportační kruh 100 jednotek + 100 součástek + Tear of the World 5 Vytvoří teleportační kruh, umožnující okamžitý přenos mezi ním a Polárkou.


Vylepšení budov

Budova Cena vylepšení Poznámky
Trh 20 jednotek + postavený Úřad Efekt: Generuje 1 Bohatství každé období
Voliéra 20 jednotek + postavený Mistr Lovčí Efekt: +1 produkce jídla
Kovárna 40 jednotek + postavená Dílna Efekt: +1 Obrana
Farma 20 jednotek Efekt: +1 jídlo
Lom 20 jednotek Efekt: +25% materiálu z lokality za období
Bylinkářství 20 jednotek Efekt: Léčivé hody obnoví léčenému 1 bod Vlastnosti podle jeho výběru
Lovecký srub 20 jednotek Efekt: +1 jídlo z lovu
Copperspoon Emporium 20 jednotek Efekt: +50% součástek z Duhového Jezera (celkem +100%)
Lázně 40 jednotek Efekt: +1 atraktivita
Quinnův Bar 45 jednotek Efekt: +3 na obranu proti horku/ohni na území Polárky
Nimnul's Elementary School 40 jednotek + postavená Strážnice Efekt: Snižuje kriminalitu
Guildhall of the Carriers 20 jednotek + 20 součástek Možno stavět opakovaně: Specializovaná místnost, přidávající +3 k hodům na odpovídající činnost v nich prováděnou.
Alchymistická laboratoř 45 jednotek + 40 součástek Efekt: Umožňuje nákup mutagenů a permanentních biologických změn
Loděnice => Přístav 35 jednotek + 10 součástek + postavený Úřad Efekt: Generuje 1 Bohatství každé období
Knihovna/Knihařství 30 jednotek + 10 součástek Efekt: Umožňuje nákup magických svitků a run
Klinika 50 jednotek + 10 součástek Efekt: Léčení Vitality Polárce obnovuje 2 body Vitality.
Strážnice 40 jednotek + 10 součástek Efekt: Náborový příspěvek - za 1 Bohatství sníží současnou kriminalitu o 1.
Rybárna 20 jednotek Efekt: +1 jídlo z rybaření
Úřad 30 jednotek Efekt: Mimořádné daně - vygeneruje dvojnásobné Bohatství toto období, ale nárůst kriminality permanentně vzroste o 1.


Běžné budovy

Obytné budovy Materiál Úroveň Poznámky
Chýše 5 jednotek 1 Jeden malý pokoj
Chata 15 jednotek 2 Dva místnosti zhruba 5 metrů na délku.
Domek 30 jednotek 3 Tři místnosti zhruba 5 metrů na délku nebo více menších místností o stejné celkové délce
Residence 50 jednotek 4 Deset místností zhruba 5 metrů na délku nebo více menších místností o stejné celkové délce
Vila 90 jednotek 5 Třicet místností zhruba 5 metrů na délku nebo více menších místností o stejné celkové délce
Palác 300 jednotek + 50 součástek 7 Padesát místností zhruba 5 metrů na délku nebo více menších místností o stejné celkové délce, obranné zni okolo budovy, dílna a další příslušenství
Kasárny/Sirotčinec 45 jednotek 3 Ubytuje až 20 lidí v úzkých prostorech, včetně základních pryčen


Civilní budovy Materiál Úroveň Poznámky
Molo 15 jednotek 2 Usnadňuje naloďování a vyloďování
Svatyně 15 jednotek 2 Svaté místo, socha nebo kaplička určená pro věřící ke kázání a modlení.
Amfiteátr 25 jednotek 3 Prostor pod otevřeným nebem s vyvýšenými lavičkami
Klinika 50 jednotek 3 9 metrů široká místnost pro nemocné, několik malých místností pro těžce nemocné a umírající, místnost pro jednoho léčitele
Márnice 25 jednotek 3 Místo k umístění mrtvých před pohřbem
Obchod 40 jednotek 3 9 metrů široká místnost pro vystavení zboží s pultem, tři malé místnosti pro sklad, kancelář a ložnici
Skladiště 50 jednotek 3 15 metrů dlouhá místnost určená ke skladování zboží
Hospoda 45 jednotek 3 15 metrů široká místnost s barem, kuchyní, spižírnou a obytnou místností pro majitele
Pivovar/Vinárna 45 jednotek 3 Budova se čtyřmi místnostmi a vybavením na výrobu vína/vaření piva
Dílna 45 jednotek + 10 součástek 3 6 metrů dlouhá místnost vybavená nástroji, pracovními pulty a dalším vybavením vhodným k vyrábění
Aréna 10 jednotek 4 Oblast pod otevřeným nebem s vyvýšenými sedadly určená k soubojům. Součástí je 5 místností pro různé účely, včetně cel
Radnice 50 jednotek 4 Velká místnost pro veřejnost + několik kanceláří a zasedacích místností
Hostinec 60 jednotek 4 6 metrů široká místnost, kuchyně, několik pokojů pro hosty a obytná místnost pro majitele
Monument 30 jednotek 4 Socha jako umění nebo pocta nějaké osobnosti
Univerzita 150 jednotek + 100 součástek 5 20 místností sestávající se z učeben, kabinetů a dílen. Součástí je nádvoří
Náměstí 80 jednotek 5 Dlážděná rozsáhlá oblast se studnou, sochami nebo dalšími příjemnými výzdobami. Ideální pro postavení stánků nebo na veřejná setkání
Chrám 90 jednotek 5 Svatá budova obsahující náboženské symboly, kde se může sejít velké množství věřících, součástí je několik menších místností pro kazatele a další pracovníky chrámu
Specializovaná dílna 100 jednotek + 50 součástek 6 6 metrů široká budova obsahující nástroje, pracoviště, pece a další vybavení ideální pro jedno ze zaměření: kování, kožedělnictví, krejčovství atd.


Vojenské stavby Materiál Úroveň Poznámky
Strážnice 55 jednotek 4 Budova, kde se schází hlídka, přijímá rozkazy od velitelů, plánuje strategie a řeší vzniklé situace
Vězení 55 jednotek 4 Vstupní hala s tuctem zamřížovaných cel + kancelář žalářníka
Brána 8 jednotek 2 Brána 6x6 metrů, která může být uzavřena k zablokování přístupu
Zeď 20 jednotek 3 3 metry vysoká, 60 centimetrů tlustá a 9 metrů dlouhá
Příkop 20 jednotek 3 2 metry hluboký, 3 metry široký a 9 metrů dlouhý
Padací most 15 jednotek + 15 součástek 4 9 metrů dlouhý, 3 metry široký
Strážní věž 60 jednotek 4 9 metrů vysoká, zastřešená s otvory pro sledování a střelbu
Padací brána 40 jednotek + 20 součástek 5 Brána 6x6 metrů, může být spuštěna k zablokování přístupu, součástí jsou dvě věže po stranách
Hradba 75 jednotek 5 8 metrů vysoká, 1 metr tlustá a 15 metrů dlouhá. Umožňuje chůzi po hradbé a krytí za parapetem.


Dlouhodobé akce postav


Každá postava se může za určité časové období (zpravidla půl měsíce) věnovat nějaké činnosti ve svém volném čase. Tato činnost má různé následky pro postavu nebo komunitu. Činnost může vyžadovat hod na některou schopnost, ke kterému nelze připočíst body vlastností.

Akce Poznámky
Léčení Polárky Obnoví bod ztracené Vitality města. Lze zvednout o 1 bod nad normální maximum.
Získání potravy Vygeneruje 1 jednotku jídla Polárce.
Získání materiálu Polárce Zvýší příjem materiálu Polárky za dané období o 25% (zaokrouhleno nahoru). Lze zvýšit max. o 50% tímto způsobem.
Získání materiálu pro sebe Postava získá 5 materiálu.
Shánění součástek Postava získá možnost scavengovat jeden zdroj součástek na max. úrovni 6 (level navýšen o 1 obchodem Copperspoonů).
Stavba budovy/artefaktu Postava, která má dostatek surovin může věnovat svůj čas vyrábění dlouhodobých projektů. Ty mohou v některých případech trvat i déle než 1 období.
Průzkum Postava se vydá na průzkum do některé neprobádané oblasti a může odhalit nové zdroje, místa, předměty nebo NPC.
Obrana Polárky Zvýší obranu Polárky pro dané období o 1.
Opevnění Polárky Zvýší odolnost Polárky pro dané období o 1.
Údržba Polárky Obnoví bod ztracené infrastruktury a lze zvednou o 1 bod nad normální maximum.
Výroba plánu Postava se pokusí navrhnout nový plán na výrobu nestálého předmětu, artefaktu, budovy nebo vylepšení.
Získání informací Na konci měsíce se postava může dostat k novým informacím ohledně jejich pátrání.
Pomoc skupině/NPC Postava se angažuje v zájmech jiných obyvatel Polárky. To může vést k různým dočasným výhodám při interakci s nimi, ale zároveň postihům při interakci s jejich nepřáteli. Opakování této činnosti v rámci jedné skupiny může vést k permanentním výhodám/postup po žebříčku v rámci skupiny.
Odpočinek Postava se vyléčí z jednoho náhodného Lingering efektu a získá 1 Léčení za jednu akci navíc pro příští období.
Vigilantismus Postava se aktivně věnuje potlačování zločinu. Snižuje kriminalitu o 1.
Pomoc jiné postavě Umožní jinému hráči si hodit s výhodou na jeho činnost.